Dnešné nákupy vo Zvolene s rodinkou

Už včera večer som cestovala vlakom do Zvolena za tetou, kde som aj prespala, tete som doniesla aj darčeky s dnes ráno prišli rodičia do Zvolena, prišli pre mňa, ešte trochu sme ostali u tety porozprávali sme sa, dala aj výborné koláče ochutnať a potom sme šli do mesta, len bolo dosť zlé počasie, celý čas pršalo, zbehli sme do eurovei, kde sme behali po obchodoch, kde som si kúpila dvoje topánok, rifle, krátke tričko, páčili sme sa mi na tričku tie mačičky, tenký sveter, pokladničku na peniaze, pripínačky na oblečenie sa mi moc páčili a kúpila som si ešte bundu, išli sme pomaly na parkovisko, sme sa ešte zastavili pri tomto peknom betleheme, odfotila som aj hrad, cestou domov sme sa zastavili ešte jesť, dala som si kuracie mäso, slaninku a hríby na šťave , oblohu a hranolky, kofolu, bolo to dobré a celkom dobrý deň bol , len som bola trošku sklamaná, lebo stále lialo a nedalo sa nikde ísť, prajem príjemný večer. 

Vy ste ako strávili tento deň? Napíšte do komentáru

1 komentárov: