Nákup pre zvieratká 3


Napadlo mi, že si objednám zo stránky veci pre moje domáce zvieratká, s kamarátkami a priateľom sme si spoločne objednali zo stránky www.lavpet.sk, Nájdete tu rôzne vecičky pre rôzne domáce zvieratká 
  1. Ja Nika  Pre papagája krmivo a pre potkanicu plastový  domček a látkový peliešok 
  2. Maťa    pre jej škrečka palsok a bunker z trávy
  3. Evka     šampón pre. Jej psíka
  4. Miška   pre svoju mačku dobroty
  5. Janko   pamsky pre jeho zajka
Mohli sme si vybrať jeden darček zadarmo tak som si vybrala prístroj na cvičenie psov, vyskúšam ho v útulku.Veci nám prišli v poriadku, určite odporúčam.Poštovné sme mali zadarmo Ako sa Vám páči náš nákup? Napíšte názor do komentáru. Ďakujeme  

Darček, ktorý som vybrala na cvičenie pre psíkov, ktorý použijem do útulku


Ja Nika som objednala pre papagája žrádlo a pre potkanicu peliešok a domček

Maťa pre jej škrečka Daisy  palsok a bunker z trávy
Evka pre svojho Bruna šampón
Miška pre svoju Tinku dobroty
Janko Priateľov zajko sa volá Mia , tieto dve dobroty jej objednal

1 komentárov: