Môj dnešný dník

Vstala som v sobotu ráno, poumyvala som sa, urobila som si cereálie s mliekom, obliekla a išla do roboty ku psíkom, od 10-12 som kŕmila , čistila, vencila, posielam zopár fotiek, akých krásnych psíkov máme na adopciu, ktorý práve na vás čakajú , prišla som o pol jednej domov a rozmýšľala som, že čo ešte budem robiť, zavolala som priateľovi, spýtala som sa ho či by nešiel so mnou na Podhajsku, povedal áno, tak sme išli na vlak 14:12 z Levíc , prišli sme na Podhajsku o 14:40, keď som videla ten rad som bola sklamaná, čakali sme hodinu a kúpať sme sa šli 16:10, voda bola úžasná , všetky bazény sme skúšali , veľmi veľa ľudí bolo, vyšli sme z vody 18:20 a šli sme si niečo dať pod zub , dala som si veľkú Kofolu, vývar a šli sme na vlak, ktorý išiel 19:24 a teraz som prišla domov, každému odporúčam wellness Podhájska voda je veľmi dobrá, pomáha na moje boľavé kríže a kĺby, odporúčam vám, v poslednej dobe ma veľmi bolia kĺby keď chodím je oveľa lepšie.


Na prvej fotke nájdete psíkov ktorý sú v útulku s menami ak sa vám zapáči, kontaktujte levický útulok , posielam stránku.
  1.  Bajka
  2. Megi
  3.  Roki
  4. Alex 
  5. Kubo
  6. Rexo
  7. Aura 
  8. Atila 
Útulok Levice - OZ Šťastný Domov





1 komentárov: