Želé mini sprcháč

Rozhodla som sa, že si spravím želé mini sprcháč. Momentálne som chorá tak sa veľmi nudím doma.

Budeme potrebovať:
  1. Rôzne sprcháče aké máte doma
  2.  želatina v prášku
  3. formu
  4.  potravinárske farbivo
  5.  horúcu vodu
  6.  trochu oleja
  7. nádobky kde to budeme miešať
Ako prvé si dáme variť vodu
Ako druhé vysypeme želatinu do nejakej nádobky
Pridáme do toho horúcu vodu a potom poriadne pomiešame. Po premiešaní pridáme farbivo, ja som si vybrala červené a znovu premiešame. Pridáme trochu sprchového gélu, ja som dala pomarančoví, pomiešame.
Ako tretie formu namastím s olejom a nalejem vytvorenú hmotu do formy. Naplnenú formu dám do chladničky na dve až tri hodinky

Po dvoch až troch hodinách vyberieme formu a môžme začať používať.
Takto pekne ich môžete niekomu darovať. Ja som to darovala mojej najlepšej kamarátke.


Nájdete na mojej skupinke viac vzorov, ktoré si môžete pozrieť

1 komentárov: