Nikine azu

Rozhodla som sa, keď som už chorá a doma, že prekvapím maminu keď príde domov z roboty a urobím jej obed.

Ingrediencie:
  • 1kg kuracích pŕs
  • 500g kukurice
  • 500g hrášku
  • 250g šampiňónov
  • 2 lyžičky mletej červenej papriky
  • 1/2 lyžičky mletého čierneho korenia
  • 5 lyžíc štipľavého kečupu
  • 2dcl vody
  • 2 lyžičky olivivého oleja
  • Soľ
Ako prvé si na platňu dám olej, kým sa ohrieva nakrájam na kocky mäso aj šampióny, všetko dám na panvicu, nech sa praží, keď je mäso upražené aj šampiony
Ako druhé na panvicu pridám kukuricu a hrášok, zakryjem pokrievkou nechám chvíľu dusiť. Potom dám trošku kečupu, mletú papriku, čierne korenie a soľ, všetko zmiešam a pridám tam vodu, nechám to kým šťava zhustne, len ja mám radšej hustejšiu šťavu , tak som pridala hladkú múku a pomiešala, nechala trošku variť aby zhustlo a dala variť cestoviny

Obedík je uvarený a môže sa ísť obedovať, ako sa vám páči môj obedík, veľmi je to chutné.


1 komentárov: