Jarmoček u nás v Leviciach

Ako každý rok je u nás októbrový jarmok, trvá 4 dní, je tam toľko ľudí a tlačenica, sú rôzne zaujímavé skupiny a kapely, rôzne stránky s remeslami, krásne veci vedia ľudia vyrábať, na jarmoku nájdeme aj rôzne stánky s jedlami ako napríklad parance, ktoré veľmi ľúbim, aj tento rok som si ich kúpila, aj v piatok aj v sobotu, zemiakové pukanske parance , sú úžasné. Potom rôzne trdelniky, klobásy , mäsá, placky a tak ďalej. V poslednej dobe mi veľmi chutí podplamennik, ďalšie stánky boli pitia, rôzne piva, vôňa burčáka , medoviny , tento rok som šla mojej bývalej učiteľke, ona úžasné burčáky robí, som si dala a rovno som si aj fľašku kúpila, ďalšie stánky boli s oblečeniami, domáce potreby, stánky s hračkami, so semiačkami, so sladkosťami, rada sa po stánkoch pokukam, tento rok som si kúpila dvakrát parance, trikrát gaštany, ktoré mám veľmi rada a na každom jarmoku si musím kúpiť, svoje teplé ponožky, jeden krásny dáždnik, ktorý som v piatok pozerala a dnes som si ho kúpila , tak som sa potešila, potom som si kúpila takého macka, ktorý na svetle sa myká, taký bol pekný, že som si ho kúpila , ako každý rok si s priateľom kupujeme maličkosti, ja som kúpila srdiečka a voňavú ružu, vonia broskyňovo celá izba mi už po nej vonia , aj vy ste boli na jarmoku ? A čo pekne ste si kúpili ? Pošlete mi fotky prosím ?
Krásny dáždnik , je na ňom zajko , mačka a pes
Teplé ponožky
Zemiakové parance
Macko, ktorý sa hýbe na svetle
Voňavá ruža od priateľa
Srdiečko pre priateľa

1 komentárov:

  1. I já se tam byla podívat. Sice tam bylo fajn, ale odrazovala mě hromada lidí. :-)

    OdpovedaťOdstrániť