Výletík do Želiezoviec

Včerajší deň som mala voľný deň tak som rozmýšlala, že ako ho strávim. Napadlo ma, že pôjdem navštíviť kamarátku a jej psíka do Želiezoviec. Sadla som na autobus a cestovala som. Kamarátka ma už čakala na zastávke. Keď som vystúpila z autobusu, rozhodli sme sa, že mi to tam trochu poukazuje. Boli sme na pozrieť na amfiteater, námestie a potom ma pozvala do úžasnej cukrárne. Dali sme si veľmi dobré koláčiky, určite Vám tam odporúčam ísť. Po menšom občerstvení mi ukázala kde býva a zobrali sme psíkov na prechádzku pri Hron. Veľmi pekné prostredie tam bolo. Čas išiel veľmi rýchlo tak som už musela ísť na autobus do Levíc. Tento pekný dník si zapamätám. Ďakujem MonikaNovosadova určite ťa niekedy ešte prídem pozrieť. Posielam Vám zopár fotiek
Pri kaštieli
festival
v cukrarni
Sany a Mimi
pri hrone
pekný západ slnka pri hrone

2 komentárov: