Rodinný výlet

Ráno sme sadli do auto a šli sme do Nitry trochu popozerať, čo tam je nové. Zastavili sme sa v obchodnom centre Mlyny, kde som si kúpila krásne tričko a mikinu. Zastavili sme sa aj na Agrokomplexe kde prebierahala výstava psov. Kedže som veľký milovník psíkov, tak som tam nemohla chýbať. Boli tam rôzne psíky od najmenších po najväčšie. Odfotila som veľa fotiek na pamiatku, tak sa svami o ne podelím. Na výstave sme boli asi dve hodiny a potom sme nasadli do auta a šli sme do reštaurácie Hofer sa naobedovat. Na obed som mala gulášovú polievku a ako druhé karfiól s oblohou, tatarkou a varenými zemiakmi. Na pitie som si dala kofolu. Výborne to bolo odporúčam. Ak ste aj vy boli na tejto výstave pošlite mi nejaké fotky, rada si ich pozrem. Prajem príjemný zvyšok dňa.

Nákupy v mlynoch
Výstava psov
Obed Hofferi
Tento krásny psík sa mi najviac páčila výstave, tak som sa s ním odfotila


 


0 komentárov:

Zverejnenie komentára